MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Değişen dünyanın ilham kaynaklı teknolojileriyle neler yapabileceğimizi görmek için 1998 yılında kurulduk. Üstlendiğimiz ilk projeden bu yana her adımımızı müşterilerimizi dinleyerek, onların alışkanlık ve ihtiyaçlarını ölçerek attık. İlk günden bu yana dünyanın teknoloji devlerinden Bosch Rexroth ‘la birlikte ilerliyor, Avrupa standartlarını referans alıyoruz.
Ulusal ve uluslararası pazarlarda rekabet için kalitenin ön şart olduğunun bilincinde olarak, ilk seferde ve her seferde doğru ürün sunmak için;
Maliyet düşürücü-verimlilik arttırıcı reel uygulamalar ile rekabette avantajlı ürün ve hizmet sunmayı,
Müşterilerinin, çözüm ortaklarının ve çalışanlarının memnuniyetini sağlamayı,
Kalite Yönetim Sistemini Sürekli iyileştirme temeline dayalı olarak oluşturmayı ve sürdürmeyi,
Müşterimizin değişen ve gelişen ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için zamanında ve arzu edilen nitelikte; sürekli iyileştirme ilkesi ile ulusal ve uluslararası standart ve yasal şartlara uygun ürün ve hizmet sunmayı,
HKTM; Üst Yönetimi belirlenen politikanın uygulanması için gerekli tüm kaynakları sağlamayı, kabul ve taahhüt eder.
Çünkü bizim için mühendislik sadece bir iş değil, müşterilerimizin hayallerini gerçeğe dönüştürmenin en yaratıcı yollarından biri.

Genel Müdür
İlham ÇELEBİ

Çerez Politikası
Gizlilik ve Çerezler: Bu sitede çerez kullanılmaktadır. Bu web sitesini kullanmaya devam ederek bunların kullanımını kabul edersiniz. Çerezlerin nasıl kontrol edileceği dahil, daha fazla bilgi edinmek için buraya bakın:

Devamı